PREMIER DECOR
Cos cumparaturi

Politica de livrare

1. Termen de Livrare:

Livrarea produselor achiziționate de la Premier Decor se va realiza într-un interval de maximum 48 de ore lucrătoare, cu condiția ca marfa să se afle în stocurile noastre. În situația în care produsele comandate nu sunt disponibile în depozitul nostru și necesită aprovizionare de la furnizori, termenul de livrare se va extinde la 10-14 zile. După plasarea comenzii, un reprezentant de vânzări va contacta clientul telefonic în maxim 24 de ore pentru a confirma detaliile acesteia.

În cazul în care produsul nu este disponibil în stocul furnizorului, vom lua legătura telefonic cu clientul pentru a furniza o dată estimată de livrare.


2. Costul Transportului:

Pentru profilele decorative și produsele cu o lungime sub 3 metri, fără dimensiuni agabaritice, utilizăm serviciile de curierat rapid oferite de FAN Courier sau Sameday, la un preț standard, afișat în momentul finalizării comenzii. Pentru mărfurile care necesită livrare paletizată, cum ar fi vopsele în cantități mari, microciment, parchet, panouri tapițate sau de lemn, precum și plăci decorative sau imitație de cărămidă, clientul va fi contactat telefonic pentru comunicarea costului în funcție de greutatea și volumul comenzii. Livrarea în această situație va fi gestionată de către partenerul nostru Pall-Ex. 

Pentru comenzile cu valoare peste 1000 RON, livrarea este gratuită, aplicabilă doar la mărfurile care nu necesită paletizare și pot fi expediate prin curier rapid.


3. Modificarea sau Anularea Comenzilor:

Posibilitatea de a anula sau modifica o comandă este disponibilă în contul clientului, în secțiunea "Comenzi". În cazul în care anularea nu mai este posibilă din cont, sau dacă există modificări ale preferințelor, clientul poate să ne anunțe telefonic. Echipa noastră va depune toate eforturile pentru a aduce modificări sau a anula comanda, cu condiția ca aceasta să nu fi fost deja expediată.


Discuta cu noi

Suntem aici pentru tine!